Automašīna Renault 4 joprojām ir patiesa ikona, kas dzimusi, reaģējot uzvērienīgajām sociālajām pārmaiņām 60. gados, kad cilvēki pārcēlās nolaukiem uz pilsētu, radās vidusšķira un izcēlās jaunā sieviešu loma. Tā bijaautomašīna ikvienam un jebkuram nolūkam – brīvības simbols.
Jaunais Renault Master ir ieguvis “Gada furgona 2025” titulu, ko piešķīrusi International Van Of The Year (IVOTY) žūrija.
Symbioz pievienojas “automobiļu dzīvei” – gandrīz 60 gadus pēc tam, kad iznāca Renault 16 moderno, plašo un funkcionālo uzbūvi, un 40 gadus pēc revolucionārā Espace– pielāgojamā automobiļa, kurš ir vien 4,25 m garš, tomēr spēj pārvadāt septiņus cilvēkus.
Atbalsta programmas ietvaros palielināts valsts atbalsts lietota elektroauto un jauna hibrīdauto iegādei, kā arī videi draudzīgo automobiļu iegādei daudzbērnu ģimenēm.
Lai arī kopš trešās paaudzes Nissan Qashqai laišanas klajā ir pagājuši tikai trīs ar pusi gadi, Eiropā ir pārdoti jau vairāk nekā 350 000 trešās paaudzes Qashqai. Lai tas turpinātu savu segmenta etalona statusu, šim automobiļa modelim ir veikta visaptveroša estētiskā atsvaidzināšana, kā arī ieviesti būtiski tehnoloģiskie atjauninājumi.
Kopš izlaišanas 2021. gadā Eiropā jau pārdoti vairāk nekā 140 000 Spring modeļu. 2023. gadā pārdošanas apjoms visā pasaulē sasniedza rekordaugstu līmeni – 61 803 automobiļus, kas ir par 26,4 % vairāk nekā 2022. gadā. Trešais populārākais elektroautomobilis mazumtirdzniecībā Eiropā – Spring palīdz padarīt elektromobilitāti pieejamāku visiem.
Captur ir B segmenta “automobilis dzīvošanai”. Tas ir daudzpusīgs, un tam piemīt daudz talantu – vienlaikus kompakts no ārpuses (4,23 m) un plašs iekšpusē, modulārs, lai pielāgotos klientu vajadzībām gan mājās, gan pilsētā, gan brīvā dabā. Klientiem patīk augstā vadītāja sēdvieta, kas ļauj ērti iekāpt automobilī un labi pārskatīt ceļu. Visas šīs īpašības izskaidro šī automobiļa panākumus – kopš tā izlaišanas pirms desmit gadiem pārdoti vairāk nekā divi miljoni automobiļu 90 valstīs visā pasaulē.
“NĀKAMAIS DUSTER LĪMENIS” – jaunais Duster ir turpinājums stāstam, ko ir aizsācis modelim, kas nu ir kļuvis par augstāko tirgus standartu savā klasē, kā arī īstu Dacia zīmola un tā vērtību iemiesojumu – šis izturīgais apvidus stilā ieturētais auto piedāvā to, kas patiešām nepieciešams, stilīgs un eco-smart jeb videi draudzīgs. 2010. gadā iznākušais klajā un 2017. gadā pirmo reizi atjaunotais Duster tiek uzskatīts par modeli, kas lauž līdzšinējos standartus SUV tirgū.
Fenomenāls auto – avangardisks, daudzpusīgs un ekonomisks – Renault 5 savā laikā spēja atbalstīt miljoniem ģimeņu, pārvarot sava laika izaicinājumus: naftas krīzi, lietošanas veidu izmaiņas vai pat otrās automašīnas ienākšanu foajē. . Uzticoties šim savvaļas modernitātes mantojumam, Renault 5 E-Tech electric drosmīgi reaģē uz sava laika sabiedrības un vides izaicinājumiem – prātīgumu, ilgtspējību, samazinātu oglekļa emisiju.
Scenic E-Tech electric saņēma Eiropas žūrijas balvu kā Gada auto 2024. Tas ir septītais Renault automobilis, kas atzīts par "Gada auto".
Nissan šoziem ienes Eiropas slēpošanas trasēs savas unikālās e-4ORCE tehnoloģijas pilnpiedziņas priekšrocības, izveidojot X-Trail e-4ORCE, kas ir plaši pārveidots kalnu glābšanas vajadzībām.
Kopš paaugstinājušās degvielas cenas, daudzi auto īpašnieki ir sūkstījušies par to uzturēšanas izmaksām. Tiesa, "Dacia" ir nākusi klajā ar risinājumu šai problēmai – dzinēji ar rūpnīcā uzstādītu ECO-G iekārtu.
"Ar prieku un gandarījumu paziņojam, ka esam uzlabojuši Nissan ARIYA pieejamību, tajā pašā laikā rodot iespēju samazināt ARIYA cenas atbilstoši sākotnējām tirgū laišanas klajā cenām, lai vēl vairāk cilvēku, kas vēlas iegādāties 100% elektrisku auto, varētu iegādāties šo jauno un atzīto ģimenes krosoveru."
Tuvojoties Japānas Mobilitātes izstādei, kas norisināsies šī mēneša beigās Tokijā, Nissan plāno prezentēt vairākus aizraujošus pilnīgi elektriskus konceptautomobiļus, no kuriem pirmais ir digitāli prezentētais konceptautomobilis ar nosaukumu Nissan Hyper Urban.
8 miljoni. Simbolisks pavērsiens, kas atspoguļo neticamu sasniegumu un milzīga lepnuma avotu. 2023. gadā Dacia pārdeva savu 8 miljono automašīnu.
"Norde" pārstāvētais zīmols "Dacia" atbalsta Latvijas Goda ģimenes!
Renault uzsāk "Renault E-Tech Tour 2023" pasākumu sēriju 6 lielākajās Baltijas valstu pilsētās. No 21. līdz 23. septembrim tā viesosies Latvijā. Pasākuma apmeklētājiem būs lieliska iespēja uzzināt vairāk par Renault 100 % elektriskajiem un hibrīdmodeļiem, kā arī izbaudīt vislielāko braukšanas prieku.
Trešajā Kangoo paaudzē, kas iznākusi 2021. gadā, tagad iekļauta versija ar septiņiem pamatīgiem, atsevišķiem, pārveidojamiem sēdekļiem. Šim jaunajam modelim ir līdz šim lielākais pasažieru salons un kravas zona, kas piemērota gan profesionāļiem, gan privātiem klientiem. Renault Grand Kangoo klāstā būs gan versija ar iekšdedzes dzinēju, gan elektriskā versija ar 265 km sniedzamību. Šis automobilis tiks atklāts pasaulei šī gada 5. septembrī IAA Mobility izstādē Minhenē.
Ielūdzam mazus un lielus uz mūsu ikgadējo tradīciju - Norde ģimenes dienu!
Ielūdzam mazus un lielus uz mūsu ikgadējo tradīciju - Norde ģimenes dienu!
Jaunais Scenic E-Tech electric ir projektēts ģimenēm un viņu vajadzībai pārvietoties brīvi un droši. Tas plūstoši iekļaujas Renaulution stratēģiskajā plānā – tas ir elektrisks, moderns, pilns noderīgu un intuitīvu tehnoloģiju, turklāt izstrādāts ilgtspējīgākā veidā. Šis ir pirmais sērijveida automobilis, kurā koncentrēti īstenots Renault Group mērķis kļūt par nākamās paaudzes automobiļu ražotāju, kas iestājas par godīgu pārtapšanu. Tas iemieso Grupas jauno ilgtspējas stratēģiju un šīs stratēģijas trīs pamatprincipus: vide, drošums un iekļaušana.
Clio visos laikos bijuši izcili panākumi. Tas ir visu laiku pārdotākais automobilis Francijā – visā pasaulē pārdoti 16 miljoni eksemplāru. Tagad jaunais Clio ieved jaunā ērā ar novatorisku stilu un vēl modrāku priekšdaļas izteiksmi. E-Tech Full Hybrid piedziņa zem motora pārsega nodrošina patīkamu braukšanu un vienlaikus ir ļoti ekonomiska – tai ir 145 ZS jauda, un tā rada 93 gramus CO2 izmešu vienā km. Šī efektīvā tehnoloģija ir klāt, lai veicinātu mūsu klientu enerģētisko pāreju daudzās valstīs.
Pirms diviem gadiem Renault Group iegādājās 20 % daļu franču jaunuzņēmumā Verkor, kas specializējas akumulatoru elementu ražošanā. Grupas mērķis ir izstrādāt augstas veiktspējas, zemas emisijas vilces akumulatorus un uzbūvēt Odegfransas reģionā akumulatoru gigarūpnīcu, kura tiks nodota ekspluatācijā 2025. gadā.
Renault nepārtraukti cenšas paaugstināt savu automobiļu lietošanas komfortu un paplašina partneruzņēmumu lietotņu katalogu, kas lejupielādējams, izmantojot informācijas un izklaides saskarni ar piekļuvi internetam – OpenR Link. Mobilās lietotnes, kas paredzētas jaunās paaudzes Renault modeļiem ar OpenR Link sistēmu, sniedz iespēju klausīties radio pārraides un raidierakstus tiešraidē vai atskaņošanas režīmā, atvieglo automašīnas novietošanu, piedāvā izklaidi, audio raidījumus un tīmekļa pārlūkprogrammu.
Jau vairāk nekā 50 gadus Renault Group aktīvi iesaistās satiksmes drošības uzlabošanā. Šo gadu laikā radītas modernākās braukšanas palīgtehnoloģijas un izveidota unikāla sadarbība ar glābšanas dienestiem.
Iedomāsimies, ka braucam ar auto, kuru atjauninām kā mobilo telefonu un kurā jaunus pakalpojumus var lejupielādēt kā mobilās lietotnes. Programmdefinēti automobiļi darbosies tieši pēc šāda principa, un tā ir nākamā automobiļu revolūcija, turklāt vīd jau pie apvāršņa.
Dacia Jogger ir vienīgais modelis Dacia klāstā, kuram papildaprīkojumā pieejama Sleep pakotne. Ar to aprīkotā automobilī komfortabli var pārnakšņot divi cilvēki, taču, ja ceļojumā esat devušies plašākā ģimenes lokā vai draugu kompānijā, lieti noderēs Dacia telts. Sleep pakotne ir savietojama ar visām piecvietīgajām un spetiņvietīgajām Dacia Jogger, ne tikai Jogger Extreme versiju un tā ir daļa no InNature piederumu komplekta, kas ceļotājiem ļauj pārlaist nakti, kur vien viņi vēlas.
Projekts "Refactory" ir viens no galvenajiem Renault Group ilgtspējīgas attīstības stratēģijas elementiem. Tas darbosies globālā mērogā un ir daļa no dekarbonizācijas kursa, kas Renault Group palīdzēs līdz 2040. gadam kļūt par oglekļa neitrālu uzņēmumu Eiropā.
“Renault Group” un “Geely” ir parakstījuši kopuzņēmuma līgumu, paredzot katram uzņēmumam 50 % akciju jaunajā uzņēmumā, kura mērķis ir kļūt par līderi nākamās paaudzes hibrīdo un augstas efektivitātes piedziņas risinājumu jomā, lai apmierinātu turpmāko gadu pieprasījumu visā pasaulē. Jaunajā uzņēmumā ietilps 17 dzinēju rūpnīcas un pieci pētniecības un izstrādes centri trīs kontinentos ar 19 000 darbinieku visaptverošā efektīvā organizācijā, kas stratēģiski strukturēta, lai nodrošinātu piedziņas risinājumus daudziem oriģinālo iekārtu ražotājiem, ar pievilcīgu biznesa modeli jaunu partneru piesaistīšanai.
Pēc veiksmīgas pirmās sezonas 2022. gadā, šī partnerība turpmākajos trīs gados paplašināsies un padziļināsies – "Dacia" ir kļuvusi par "UTMB®" Pasaules sērijas galveno partneri un "Dacia UTMB® Mont-Blanc" sacensību nosaukuma partneri. "Dacia" joprojām ir ekskluzīvais auto nozares partneris "UTMB®" Pasaules sērijas pasākumos Eiropā.
Segmentā, kurā Dacia pārstāvēta visilgāk – automobiļu pārdošana mazumtirdzniecības klientiem, zīmols ar 8,4% tirgus daļu pirmo reizi ieņēmis otro vietu un nostiprinājis savas pozīcijas Eiropas trijniekā.
Pirmais sērijveida automobilis, kurā īstenota Renault jaunā ilgtspējas stratēģija. Renaulution otrais C segmenta elektroautomobilis. Jaunais Renault Scénic tiks atklāts 4. septembrī Minhenē 2023 IAA izstādes laikā.
Jauns izteiksmīgs izskats, kas nostiprinās šo C segmenta Coupe SUV Renault jaunajā klāstā. Jauna augstākā līmeņa Esprit Alpine versija ar sportiski elegantu sajūtu. Pašpārliecināta ieiešana tirgū ar trim apdares versijām un plašāku tehnoloģiju izvēli. E-Tech full hybrid 145 ZS piedziņa sniedz baudījumu pie auto stūres un taupa degvielu.
Renault zīmola pārdošanas apjoms visā pasaulē pirmajā pusgadā sasniedza 770 807 vienības – par 11 % vairāk nekā 2022. gada pirmajā pusē. Zīmols palielināja pārdošanas apjoma daļu visienesīgākajos kanālos un vērtību veidojošajos segmentos. Eiropā Renault zīmola pārdošanas apjoms pieauga par 21 % līdz 501 985 vienībām. Renault tādējādi kļuva par otro visvairāk pārdoto zīmolu Eiropas tirgū.
Pats pirmais elektroautomobilis, kas izpelnījies starptautiskā gada furgona titulu 2011. gadā, tādējādi izveidojot jaunu transportlīdzekļu kategoriju – Renault Kangoo ir šī segmenta visu laiku visvairāk pārdotais modelis.
Tagad, kad viens no Renaulution stratēģiskā plāna galvenajiem mērķiem – C segmenta iekarošana – iet pilnā sparā, un to apliecina stāsti par Megane E-Tech electric, Arkana un Austral panākumiem, ir laiks Renault nākamajam gājienam D segmentā. Pirmais gājiens bija ģimenei draudzīgā jaunā Espace izlaišana; savukārt otrais ir pilnīgi jauns, drosmīgs modelis – jaunais Rafale.
Renault atklāj sava jaunā augstākās klases kupejas SUV nosaukumu – RAFALE. RAFALE nosaukumam iedvesma gūta Renault vēsturē – tā sauca lidaparātu dzinēju ražotāju pagājušā gadsimta trīsdesmitajos gados.
Renault Group pārdošanas apjoms visā pasaulē pirmajā ceturksnī sasniedzis 535 000 automobiļus – par 14,1% vairāk nekā 2022. gada pirmajā ceturksnī. Eiropā Grupas pārdošanas apjoms pieaudzis par 27,3%, tirgus apjomam pieaugot par 16,2%.
2023. gada pirmajā ceturksnī Dacia ir pārdevis 171 789 automobiļus, parādot iespaidīgu izaugsmi par 34,3%. Zīmola daļa Eiropas pasažieru automobiļu tirgū pieaugusi par 0,8 procentpunktiem līdz 4,6% – šis ir lielākais pieaugums starp 30 lielākajiem automobiļu zīmoliem.
ECO–G dzinējs, kas pieejams visā ar iekšdedzes dzinēju darbināmo modeļu klāstā, ir gudrs un ekoloģisks risinājums, kas lieliski atbilst Dacia filozofijai.
1983. gadā Renault atklāja automobili, kuru pamatoti dēvē par pirmo automobili dzīvei un dzīvošanai – Renault Espace. Tas bija pirmais šāda tipa auto – bieži tika atdarināts, nekad netika pārspēts un izpelnījās ikonas statusu piecās paaudzēs.
Dacia plāno iekarot C segmentu un izstrādā savu ražošanas plānu, kas atbalstīs produktu plāna ieviešanu. Konkurētspējīgā un ārkārtīgi elastīgā CMF-B platforma ļāvusi izstrādāt jaunu automobili, kura pamatā ir Bigster Concept. To plānots izlaist 2025. gadā, un tas tiks ražots Mioveni rūpnīcā Rumānijā.
Renault atklāj jauno piecvietīgo un septiņvietīgo SUV – sestās paaudzes Espace.
Piekto reizi pēc kārtas Renault ir kļuvis par vieglā komerctransporta līderi Baltijas tirgū. 2022. gadā reģistrēti 2 258 Renault vieglā komerctransporta automobiļi, kas atbilst 23,8% tirgus daļai. Renault vieglie komercautomobiļi ierindojās pirmajā vietā Lietuvā, Latvijā un Igaunijā.
Baltijas valstīs Dacia ir pakāpies par četrām vietām automobiļu tirgū, palielinot zīmola pārdošanas apjomu par 1,4 procentpunktiem un pārdodot 2 853 modeļus. Tādējādi Dacia aizņem 4,4% no vieglo automobiļu tirgus.
Renault pārdošanas apjoms visā pasaulē pieaudzis līdz 1 466 729 vienībām*; 832 605 automobiļi pārdoti Eiropā, savukārt 634 124 – starptautiskajos tirgos.
2022. gadā Dacia pārdevis 573 800 automobiļu, sarūkošajā tirgū piedzīvojot izaugsmi par 6,8%, salīdzinot ar 2021. gadu.
Renault pārdošanas apjoms visā pasaulē pieaudzis līdz 1 466 729 vienībām*; 832 605 automobiļi pārdoti Eiropā, savukārt 634 124 – starptautiskajos tirgos.
6. epizode - inovācijas elektromobiļu sniedzamības optimizēšana aukstā laikā