PILNĪGI JAUNS RENAULT KANGOO VAN E-TECH ELECTRIC PIEEJAMS TIEM, KAS NEKAD NEAPSTĀJAS

 Ar 70 000 vienību pārdošanu kopš pirmā elektriskā kangoo van izlaišanas pirms 10 gadiem renault joprojām ir eiropas pionieris un līderis attiecībā uz elektrisko mobilitāti.

 Tās pamatā ir daudzveidīgs un pilns publiski atzītu pasažieru un vieglo kravas automobiļu klāsts, kas atbilst visām vajadzībām.
2022. gads iezīmē 100% elektriskās lietderības klāsta atdzimšanu ar pilnīgi jauno Renault Kangoo Van E-Tech Electric, kas vada uzlādi, kam drīz pievienosies jaunā Master E-Tech Electric 52kWh versija.

Ar rekordlielu nobraucamo attālumu, kas ir 300 km (WLTP cikls), elektriskais modelis neapdraud ne kravas apjomu, ne inovācijas, vienlaikus nodrošinot elastīgu mobilitātes risinājumu viegli pārvietojoties pilsētā un ārpus tās. 

Renault ir atgriezies televīzijā ar jaunu kampaņu, kas godina tās profesionālos klientus.

Kopā ar Tom Kuntz – Amerikas Režisora ģildes balvas ieguvēju – vadībā līdzās Oskarotajam kinematogrāfam Linus Sandgren – kas tiek godināts filmas Lalaland sakarā tika pielietota radošā pāreja un specefektu sajaukums, kas rezultātā iegremdē skatītāju intensīvajā jumta licēja ikdienas darbā, kas tika papildināts ar Georges Delerue Nuit Américaine.

Kamera seko līdzi dienas gaitai no vietas uz vietu, dažādos elpu aizraujošos notikumos, skrienot no vien darba uz nākamo: no Parīzes jumtiem līdz piejūrai, no laukiem līdz rosīgiem biznesa rajoniem.

Ar šo neprātīgo tempu profesionālim ir nepieciešams transportlīdzeklis, kas atbilst viņu ambīcijām, nelokāms sabiedrotais "tiem, kas nekad neapstājas": Kangoo Van E-Tech Electric.

Sākot ar Renault Kangoo Van atklāšanas kampaņām ar "Open Sesame!" un Trafic Van ar dziesmu "Think big!", Renault jaunais veids, kā sazināties ap savu vieglo komerciālo transportlīdzekļu klāstu, patiešām ienāk pats par sevi, aizstāvot profesionāļu veiksmes stāstus.

"Kangoo Van E-Tech Electric iezīmē jaunas Renault reklāmas sāgas sākumu elektriskajiem komunālajiem transportlīdzekļiem ar izcilu ražošanas kvalitāti, iesaistot labākos talantus, vienlaikus saglabājot muzikālo saskaņotību, kas ietekmē mūsu ietekmi uz visiem tirgiem" Sophie Jaguelin, Ekspertu zīmola satura Renault direktore.

Starptautiskā kampaņa, kas tiek pārraidīta televīzijā un tiešsaistē, vispirms notiks Eiropā, jūnijā, pēc tam pārējā pasaulē.


PIETEIKŠANĀS JAUNUMU SAŅEMŠANAI

Ievadiet savu e-pasta adresi un esiet pirmais, kas uzzina par NORDE aktuālākajiem piedāvājumiem un akcijām, jaunajiem Nissan modeļiem un citiem NORDE notikumiem.

* Obligāti aizpildāmie lauki atzīmēti ar zvaigznīti.